.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شجاعی رئیس هیأت کوهنوردی مازندران شد

مجمع عمومی انتخابات هیأت کوهنوردی مازندران دیروز با حضور تک کاندیدای این مجمع سید معین شجاعی لنگری برگزار شد

محمود شعاعی رئیس فدراسیون کوهنوردی جمهوری اسلامی ایران در این مجمع اظهار کرد : امیدواریم وضعیت نابسامان و پرفراز و نشیب کوهنوردی مازندران در سال های گذشته با داوطلب شدن فردی که سابقه کوهنوردی دارد سامان یابد .

وی افزود : باعث تأسف است که در چند سال اخیر فرصت ها در کوهنوردی مازندران از دست رفته و هیأت کوهنوردی مازندران از استان ها عقب افتاده در این زمینه است .

شعاعی ادامه داد : متأسفانه در اولویت بندی فدراسیون ، مازندران به خاطر مشکلاتی مانند عدم ارتباطات ، آموزش و بسیاری موارد دیگر در رده آخر و در کنار استان هایی مانند سیستان و بلوچستان قرار گرفته است که قطعاً امکانات و اعتبارات نیز بر اساس همین اولویت ها در اختیار هیأت قرار می گیرد .

وی با اشاره به این مطلب که فعال شدن هیأت کوهنوردی استان سربلندی تربیت بدنی استان را به دنبال خواهد داشت اظهار کرد : خوشبختانه این دوره پرفراز و نشیب در استان پشت سر گذاشته شده و امیدواریم با انتخاب شجاعی و حمایت های اداره کل تربیت بدنی و فدراسیون وضعیت کوهنوردی مازندران سامان یابد .

رئیس فدراسیون کوهنوردی گفت : مازندران استانی است که دماوند بلندترین قله خاورمیانه و علم کوه دومین قله کشور را در اختیار دارد که می توان از آنها استفاده بهینه کرد .

شعاعی با بیان اینکه ارتباطات با فدراسیون و شهرستان ها حرف اول را در پیشرفت کار هیأت های استان می زند افزود : بسیاری از انتظاراتی که از رئیس هیأت می رود در شخص شجاعی وجود دارد چون وی از بدنه کوهنوردی است .

وی گفت : در کارگروه ها داشتن سابقه و مدرک ملاک نیست و هر کس برنامه بهتری ارائه دهد باید توسط رئیس هیأت در رأس قرار می گیرد .

شعاعی با ابراز تأسف از برگزاری کلاس های آموزشی بدون مجوز فدراسیون ادامه داد : نمونه این وضعیت را در خراسان رضوی شاهد بودیم که منجر به فوت مربی شد و رئیس هیأت با سابقه آن که امکاناتی بیشتر از فدراسیون در اختیار داشت چهره بسیار بدی از خود به جای گذاشت .

وی با تأکید بر اخذ تأیید فدراسیون قبل از صعودهای برون مرزی تصریح کرد : متأسفانه در گذشته مکاتبات مازندران با فدراسیون بسیار اندک بود که از این پس باید عملکرد هیأت استان به بهترین نحو به فدراسیون منعکس شود .

به گزارش ایسنا ، پس از رأی گیری ، سید معین شجاعی لنگری با اخذ 17 رأی از مجموع 17 رأی موجود به مدت 4 سال به عنوان رئیس هیأت کوهنوردی استان انتخاب شد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 اسفند 1387
بودجه ها فقط خرج تهرانیها می شود و انتظارات سهم مازندرانیها .....
نا شناس 1 اسفند 1387
اقای ... برای اینکه بدانید در تربیت بدنی چه اشفته بازاری هست میگویم تحقیق کنید چرا اقای معین شجاعی دسته چک ندارد و اجازه امضا صادر کردن مالی ندارد ؟؟؟؟؟؟ آیا یک رییس هیات استانی نباید حداقل از بعضی خصوصیات برخوردار باشد ؟؟؟؟ ایا تربیت بدنی نباید قبل از انتصاب افراد را در بعضی زمینه ها بخصوص مالی چک کند ؟؟؟؟؟؟
نا شناس 1 اسفند 1387
معین شجاعی رییس هیات کوهنوردی استان خدا کوه پایه ها و جنگل های مارا از شر مفاسد دور نگه دارد انشا الله و تعالی
نا شناس 1 اسفند 1387
جک سال بود دو هفته پیش با شجاعی رفتیم تور خیلی حال داد الان دیگه ما رو میبره تور استانی ای ول
نا شناس 2 اسفند 1387
بي انصافي نكنيد شجاعي لنگري از زحمت كشان اين رشته هستند برويد تحقيق كنيد ببينيد در كشور كدام هيات بهتر از هيات مازندران كار ميكند.
يك دلسوخته كوهنورد.
نا شناس 2 اسفند 1387
اقا متن خبر رو بخوان بعد دروغ پراکنی کن
شعاعی ادامه داد : متأسفانه در اولویت بندی فدراسیون ، مازندران به خاطر مشکلاتی مانند عدم ارتباطات ، آموزش و بسیاری موارد دیگر در رده آخر و در کنار استان هایی مانند سیستان و بلوچستان قرار گرفته است که قطعاً امکانات و اعتبارات نیز بر اساس همین اولویت ها در اختیار هیأت قرار می گیرد .
پسرش هستید یا برادرش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 2 اسفند 1387
# کوه کجاست شجاعی برادراش کوهنورد بودند خودش فقط تو جنگل ها صعود میکنه روزای جمعه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.